Khadgar2007 napisao:Odlično, zato forum i služi. Reci što je onda bitno u ovoj priči?
najbitije je da se takve sklamarije ne uzimaju ni kad ti ih neko da muhti , zašto , zato šta ne znaš stanje posude i da li je oštećena iznutra korozijim , kako dođe do korozije , kondezacijom, nepravilnim korištenjem , raznim inžinjima sa kompresorom i zbog toga ti može doletiti komad u glavu i već na 4 bara pa te nikakv sigurosni neće spasiti
ista stvar se dešava i sa bocama za ronjenje , korozija je jede iznutra i treba redovito raditi tlačne probe
od kad smo u EU sve posude pod tlakom moraju imati atest i točno određene specifikacije , a pod istu regulativu danas spadaju i obične ekspanzione posude koje imamo i u plinskim bojlerima i na spremnicima PTV-a i smatraju se opasnim otpadom a rade na tlakovima do samo 3 bara pa su svejedno opasne
a šta se tiče kompresora za frižider to je malo veća bedastoća kad se moram tako izraziti , raditi će to nema sumnje, bar neko vrime dok se ne prigrije ili ne izađe ulje iz njega , kad izađe ulje moš slobodno staviti drugi , a sad opet pitanje , di je završilo to ulje ? pa u komprimiranom zraku , a kakvo je to ulje ? pa sad je kiselo jer nije predviđeno da bude u dodiru sa kisikom i šta ta kiselina radi? pa nagriza stijenku spremnika . itd itd .....
šta hladi ovakav komp . ? u ovom slučaju ništa jer nama freona , da li će izbacivati njegov bimetal ? redovito dok jednom ne izgori namotaj itd itd ......
mogu ovako još bar 100 redova ali mislim da je i iz ovog jasno da se kompresori za zrak kupuju novi (ili polovni u tvorničkom stanju) a nekakve sklamarije iz garaže ,ljudski život je najvrijedniji u čitavoj ovoj priči a ne glumljenje stručnjaka hidrodinamike i strojarstva
i samo da oko izgubiš ako te pogodi ono crivo šta je vezano obujmicom na Cu cijev je već ogromna i nenadoknadiva šteta