a je .. ali ca je tu je.
Treba rekondicionirat bateriju, nakon ca sam ponistio greske dijagnostikama raznoraznim (pojavilo se 3 puta) sad je (privremeno) opet sve ok. ECU usporedjiva napone na celijama i javlja ako je izmedju njih neka razlika. Kad se proces zavrsi, vrati se kapacitet celijama od 2,3 Ah, na 5-6, od pocetnih 6.5Ah. Ca su dobri rezultati. Slabi moduli koji ostanu na manje od 3 Ah, se zamjenjuju slicnima oko 5Ah, nikako novima jer ce se opet pojavit greska. Nabava rabljenih test. internet.
Obnavljaju se clanci da imaju slican kapacitet i ujednaci se napon na svima prije ugradnje, tako da se svi spoje u paralelu (svi + zajedni i svi - zajedno) i tako se ostavi 24 h. I nadamo se da ce se bar jos 50.000km nece javljat greska (sad je na 170.000km i to je neki prosjek da se tu vec mijenja hibridna bat.)
Ali zamjenom se ne dobiva nikakva avantura
