Vidla žaba da se konji potkivaju.....
Glede i unatoč, mislim da dolazi vrijeme prebacivanja na neke normalne koncepte.
Ovo polako postaje degutantno i fetišistički.
Ionako se 90% svodi na izgled i značku.
Dobar primjer su Kuzmini gramofoni.
Čast velikom trudu, volji, znanju, iskustvu i ugledu, ali nekako se ne mogu oteti dojmu da se sada (ne samo on) bjesomučno radi na što češćem izbacivanju što više "novih modela" jer tržište to traži, a značka ima težinu. Po meni to je legitimno i ne vidim nikakav problem u tomu.
Ali...
Bez veze je gledati da nekakvi zbilja ružni drveni krampovi u formi grnčarskih kola imaju cijenu od par tisuća Eura pa su ,eto, dostupni i običnim smrtnicima
A to, da "sviraju" bolje od solidnijih starih Technicsa, Pioneera, Lenca, Duala i inih, se može objesiti mačku o rep, pogotovo ako se zna da najjadniji "novokomponirani" gramofon ima cijenu višestruko veću od bilo kojeg boljeg modela više srednje klase početka osamdesetih. Srećom po trgovce, današnji "financijski najpotentniji audiofili" se toga ne sjećaju jer im je gramofon postao zanimljiv tek kada je ponovo ušao u modu.
Zlatouhi, naravno, čuju ogromne razlike u vrsti osigurača u napajanju motora ili obliku remena.
Samo čekam da se počne promovirati pogon preko lanca ili kakve druge bizarnosti
No, to je neka druga tema.
Kod cijevi to ima sličnu dinamiku samo što nema puno prostora za manipulaciju. Zato se druga i treća liga NOVIH cijevi pokušava uvaliti pod one poželjne jer su ,eto, slične
Naravno, uvijek ima onih koji će to po..šiti, odnosno grčeviti nabavljati bilo što jer su "zalihe pri kraju".
Odličnu prođu (i sve nerazumniju cijenu) imaju i razni pull outovi nepoznate kvalitete i proizvođača (strong, good i sl.).
Tu dobro zarađuju i oni koji mogu naštancati novu staru oznaku na cijev, a bome, neki bugari su razvili cijelu industriju štampanja "originalnih NOS" kutija za što god poželiš.
Ništa ne bacam. Sve mi treba.......