Za sad evo barem jedna fotka iz '11. pri normalnom svijetlu.
denon-103r-cinemag-sut-slika-30546329.jpg
Kada nadjem vremena za slikanje već je mrak pa čim uhvatim vremena neko jutro ,slikam...
Da gramofon je završen samim tim što je u funkciji ali po svim ostalim kriterijima nikada nije ,niti će biti
Ne volim kutije i status , gotovo je ,haha i stalno se događa nešto novo.
Motor je opisan i snimljen u radu ,u temi
viewtopic.php?f=8&t=3075&start=110" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Želio bih probati floppy motor koji je preporučio ilimzn u svom komentaru ali teško je doći do takvog uređaja.
Ručka je bazirana na
http://n4rp.com/airbearingarm.html" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
principu ,s time da je ležaj invertiran za razliku od originala.
Uz to koristim igličaste ležajeve za vertikalu jer je aluminij premekan i s vremenom dolazi do ''kočenja'' zbog usijecanja oštrica u podnožje sedla.
Jedna igla s prpadajućim satnim ležajem je fiksirana za nosač a druga strana klizi u nosaču tako da se samonaštimava nakon polijeganja ručice na svoje mjesto tako da je trenje takve koncepcije svedeno na minimum ,usudio bih se reći skoro kao kod unipivota.Skoro kažem jer se ipak radi o dvije dodirne točke.
Dual pivot je nezgodan dizajn u slučaju kada se azimut naštimava u njemu i svako otpuštanje ili pritezanje igle ,mijenja razmak između šiljaka od prvotnog (dovoljno da dolazi do povećanja trenja jer igle nisu u strogom centru podnožja) , određenog obradom i umetanjem u proizvodnji tako da je klizna strana riješila taj problem.
Vibracije takve klizne konstrukcije riješio sam opterećivanjem satnog ležaja olovnim utegom u samom centru gravitacije podno ležaja.
Tanjur i ležaj je L75 u nepropusnoj čašici s povišenim rubom tako da je osovina zaštićena od hlapljenja ulja i suhog trenja na vrhu čahure.
Trenutni mat je višegementni samonivelirajući napravljen od drvenih pločica tako da se prilagođavaju pločama bile oni krive ili ravne i iskrivljen vinil nikada nije u zraku kao kod klasičnih matova gdje se problem rješava clampom ili clipom ili ring matom u slučaju ploče forme voka
Koristim drveni clamp iz razloga što je mat mobilan i njegova masa samo čuva mat od centrifugalne sile prilikom startanja.Kada se tanjur stabilizira clamp više nije potreban.
Subšasija od aluminija i karbona ovješana je o opruge putem igličastih ležajeva čime je minimalizirana torzija opruga prilikom njenih gibanja u radu.Problem kod čvrsto fiksiranih ili gumom izoliranih opruga je to što međusobno proizvode kretanje susjednih tijekom suspenzije tako da su praktično uvijek u pogonu ,a ne bi trebale biti u većoj mjeri.
Primjer je recimo LP12 i na njemu bi vrlo teško bilo koristiti tangencijalnu ručicu zbog stalnog kolebanja ravni jer opruge na njemu čine trokut vrlo kratkih strana ,vrlo su blizu ležaju tanjura.
Možda s produženim liftom na sajlu kakav i ja koristim(olovka na fotki) ali samo pomicanje mase tangencijalnog ležaja remetio bi vodoravnost svojom pokretnom masom pa bolje niti ne pokušavati.
Moje opruge imaju veliku koncentraciju mase u samom centru viješanja tako da pomicanje ležaja ručke ne mijenja horizontalnost.