vakum u autu

Re: Alfa 147 - aka traktorce

PostPostao/la Pao Pepeo » Čet pro 18, 2014 11:28 pm

Ja kad si slazem neku mjuzu za u auto zaboravim tako rec vecinu pravila koja se koriste tu u hi-fi u..tako da idem na onu cim cim vise tim tim bolje :D
Ajde ne sva pravila naravno ali si ne razbijam puno glavu uglavnom gledam da za sto maje para napravim sto bolji posao,da cjela slika bude kompletna i da bas bude jakooo izrazen sa dosta rezerve s time da uvjek stavljam prekidac na amp od suba jer ipak ponekad dosadi...

Ovaj tvoj zvucnik mogo bi bit ok zasto ne i predpostavljam da nije skup.. samo cini mi se da mu je nekako osjetljivost mala... tako da ako umjesto jednog para zvucnika uspijes ugurat u auto njih 5-6 bit ce taman ;)
Pao Pepeo
 
Postovi: 1511
Pridružen: Pet sij 10, 2014 7:38 pm

Re: Alfa 147 - aka traktorce

PostPostao/la yoke » Pet pro 19, 2014 10:30 am

a racunam da bi imao dosta snage da to potjeram...
2x75W...

ima verzija od 10cm 10F ali mi je malo veliko za smjestaj kraj visokotonca...pa mi to nekako ne izgleda kao zanimljiva opcija...
jos uvijek vrtim varijante i dali da se uopce upustam u to :mrgreen:
Avatar korisnika
yoke
 
Postovi: 3105
Pridružen: Pet ožu 22, 2013 3:58 pm
Lokacija: Split

Re: Alfa 147 - aka traktorce

PostPostao/la davorin » Pet pro 19, 2014 12:33 pm

Možda je vrijeme za neki projekt pojačala za auto sa elektronkama? :mrgreen:
Avatar korisnika
davorin
 
Postovi: 5419
Pridružen: Pon ožu 18, 2013 8:43 pm
Lokacija: Zadar, Hrvatska

Re: Alfa 147 - aka traktorce

PostPostao/la Pao Pepeo » Pet pro 19, 2014 1:23 pm

NE DAVORINE NEEE !!!! tek tad bi zabrijo... :lol: zapravo salim se naravno tema bi bila odlicna makar za brbljanje malo...
takvo bi pojacalo bilo specificno,i zbog napajanja koje bi trebalo dizat napon sa 12V na vise stotina V (nozda bi DC bila prednost) i zbog elektronak koje bi trebale bit otporne na drmanje i mikrofonicnost,trebalo bi se prilagodit zvucnike za suradnju s takvim ampom i jos dosta toga...
Ideje o lampasu za u auto zanimaju me vec od davna i jer moji prvi pocetci u audiu bili su bas u autoakustici i jer danas ni nema mozda ni jednog primjera lampasa za auto.Ponajvise mislim da je razlog tome da se ljudi koji su u caraudio zoni totalno zaboravili za cijevnu tehniku a vjerujem da i mnogi nebi znali ni o cemu je rijec.Razvoj lampa za u auto bilo bi interesantan i iz razloga sto sve vise u zadnje vrijeme se vracaju stara auta i morori na nase ceste,sređeni usminkani a rockabilly stil je popularniji nego ikad.. ;) (osobno vozim svakodnevno pretis primu v staru 50g...)
Znam da ste imali jedan primjerak lampaskog autoradia na jednom TF-u zapeo mi je za oko odmah... :D

evo sam cu :text-offtopic: :text-imsorry: ali bilo je jace od mene... :D

inace yoke sta imas jedno malo pojacalo za srednje i visoke 2x75 i jedan za sub??? ili kako
Pao Pepeo
 
Postovi: 1511
Pridružen: Pet sij 10, 2014 7:38 pm

Re: Alfa 147 - aka traktorce

PostPostao/la s@ki » Pet pro 19, 2014 2:11 pm

2 pao:
Ne ulazeći u ničije ukuse i afinitete prema autoakustici ipak se nebih složi sa izjavama tipa "što više tim bolje" pogotovo ako se radi o količini zvučnika.
U autu je pak malo teže procjeniti misli li netko na jedan "set" (primjerice 2 ili 3 way) ili na pojedini driver.
Nerijetko se u specifikaciji vozila nalazi podatak o 6, 7 ili više zvučnika gdje se naravno radi o količini pojedinih drivera.

Obzirom da sam se fala bogu naugrađivao, servisirao, spremao za natjecanja i sl. dovoljne količine vozilica odgovorno tvrdim da više od kvalitetnog 2 ili ajde 3 way sistema naprijed i nečeg reda veličine 12" suba u gepeku nikome ne treba za normalno i manje normalno slušanje.
Naravno, ovisno o izboru subića 12" može mjenjati 2*10" i sl no ovo sam dao čisto okvirnog primjera radi.
Dodatni zvučnici po zadnjim vratima, policama i tko zna gdje su totalna besmislica.


2 yoke:NAžalost, zbog raznoraznih gubitaka u autu ispod 75W nikako ne treba taj 2-3 way gurati, dok je 100 ili više zapravo vrlo solidna kombinacija.Taj dio i sam znaš no eto.
ovisno o izboru vrištavca ovo bi mogao biti solidan mid, a pogotovo ako imaš visokotonac koji može malo dublje potegnuti pa da ne ulazis u ove krivine desno.


Vezano uz lampaški car amp ..
mene je dugo držala ta ideja i nije da se neda.
Čak i razvikani proizvođači imaju izlete u cijevnu tehnologiju kao primjerice Genesis, Helix itd .
Postoje i full cijevni dok vipe smisla ima hibrid, upravo zbog prije navedene gladi za snagom u autu, ne samo u svrhu nabijanja.
Switcherom dić napon umjesto na +/- "ispod100V" na 2-3 puta više i vozi.
i šut u dupe je korak prema naprijed
Avatar korisnika
s@ki
Site Admin
 
Postovi: 2361
Pridružen: Pon ožu 18, 2013 12:21 pm
Lokacija: Zagreb

Re: Alfa 147 - aka traktorce

PostPostao/la Pao Pepeo » Pet pro 19, 2014 2:34 pm

s@ki napisao:Vezano uz lampaški car amp .. mene je dugo držala ta ideja i nije da se neda.Čak i razvikani proizvođači imaju izlete u cijevnu tehnologiju kao primjerice Genesis, Helix itd .Postoje i full cijevni dok vipe smisla ima hibrid, upravo zbog prije navedene gladi za snagom u autu, ne samo u svrhu nabijanja.Switcherom dić napon umjesto na +/- "ispod100V" na 2-3 puta više i vozi.


je hibrid bi imao vise smisla(iako dosta kompliciranije) ali ja bi ipak isao na samo cijevi jer bi tad imalo vise sarma... ;) eventualno neki bi amp,jednostavno dadat neki obican amp za u auto da se pobrine za niske tonove a one slađe nek idu kroz cijevi.A znamo i svi kolko i 5W uz osjetljive zvucnike mogu biti glasna...ali ovaj sustav bi se trebao gledat naravno kao jedna cijelina da se dobije dobar rezultat.Naravno raspoloziv prostor u autu bi diktirao put dosta
Pao Pepeo
 
Postovi: 1511
Pridružen: Pet sij 10, 2014 7:38 pm

Re: Alfa 147 - aka traktorce

PostPostao/la s@ki » Pet pro 19, 2014 4:08 pm

hmm.. neće baš tako jednostavno.

3W doma i 3W u autu su sasvim druga sfera i nikako nisu usporedivi.
Generalno će auto varijante biti manje osjetljive od kućnih, a taman i da se odlučiš na kućne u autu onda imaš p**dariju sa vlagom itd pa ti zvučnik ode kvragu.
Da i probaš sa "velikim" cijevima izvuć puno više snage onda imaš situaciju oko mehanike te iste cijevi pa će sve skupa zvonit na kakvoj rupi itd, da ne govorim o dimenzijama istog.

Hibridi pak iako ti djeluju na prvu kompliciraniji mogu biti dobar kompromis, ako ga uopće možmo takvih zvati.
i šut u dupe je korak prema naprijed
Avatar korisnika
s@ki
Site Admin
 
Postovi: 2361
Pridružen: Pon ožu 18, 2013 12:21 pm
Lokacija: Zagreb

Re: Alfa 147 - aka traktorce

PostPostao/la tubeman » Pet pro 19, 2014 4:45 pm

Shvaćam temu oko cijevi u autu tek kako zahebanciju i u duhu onoga da "besposlen pop i jariće krsti" :)
Ne znam kakve vi to aute vozite, ali ja jednostavno ne mogu zamisliti, niti se uživiti u tu temu, pogotovo s autima kakve poznajem.
Možda bi takva priča "držala vodu" u kakvom Maibachu ili Rollsu gdje ima mjesta za kakvo dobro pojačalo, i gdje je šum i buka od vožnje, kotača i sl nepoznata stvar.

U suprotnom, "milozvučni triodni srednji" se tu mogu slobodno zaboraviti.
GEneralno se u autu traži dosta snage, ali se teško može postići osjet koji daje soba i solidan kućni HI-FI.
Druga stvar ako se želi napraviti eksperiment i imati nešto što drugi nemaju, ali mislm da je to tema nekog drugog foruma :) :)

Mogu (prilično bahato) ustvrditi da imam relativno solidan audio sustav u autu, možda bolji od većine sustava koji se nalaze po sobama prosječnih audiofila (Dynaudio sustav sa 4 x 80 W) koji zvuči prilično dobro (iako po cijeni i poželjnosti nije ništa posebno), ali od kojeg ne očekujem čuda jer se u iole normalnoj vožnji ne može očekivati "stejđ, definicija, mikrodinamia" i ine pi****je, dakle ono zbog čega se odvažujemo za triodna pojačala (opet debelo precijenjeno).
Tu je ipak važnija zdrava snaga koja (uz obavezne solidne zvučnike i razmještaj) može ubiti vanjsku buku bez nepoželjnih eekata uz buđenje neke doze adrenalina.
Tu se gnušam bumijanja subova iz gepeka jer to samo ubija živce i iritira.
Sa cijevima bi se snaga od po 50-100W po kanalu mogla postići, ali tek sa "prezrenim" Push-pullom i uz veliku potrošnju struje (i svim problemima vezanim uz to). O prostoru potrebnom da se sve to nekud utrpa, bolje da ne govorim :)
Dobra stvar je što po zimi ne bi trebalo grijanja :) :)
Naravno, treba predvidjeti i odgovarajuće pretvarače i ispravljače :) :) :)

MIslim da ima sasvim dovoljno vrlo kvalitetnih i jeftinh mosfet pojačala koja taj posao mogu odraditi bez imalo muke i bez ikakve dodatne glavobolje.
Ali, ajde, pričamo :) . . . . . . . .
(i zagađujemo temu)
Ništa ne bacam. Sve mi treba.......
Avatar korisnika
tubeman
 
Postovi: 2414
Pridružen: Uto ožu 19, 2013 2:18 pm
Lokacija: Varaždin, Hrvatska

vakum u autu

PostPostao/la Pao Pepeo » Pet pro 19, 2014 5:34 pm

istina tubeman ima pravo evo da ne zagađujemo yoke-u temu otvorio sam ovdije novu i ako administrator hoce mogo bi premjestiti ovdije postove iz one tene od onog kad je davorin zapalio vatru :D .Mene tematiaka interesira pogotovo kad je covjek doma prehladen... i ipak se o audiu prica i u udgovarajucem pod forumu.

Krenimo od toga da se auto akustika i ona koju mi volimo diametralno razlikuju jednako kao i ukusi koji vladaju u reprodukciji muzike kod kuce i u autu.Isto ne treba uzet razlog zelje cijevi u autu da bi covjek slusao operu na putu za poso u 7 sati u jutro dok ga puk koji se na autobusnoj ledi u cudu gleda :shock: :doh: :D Ipak ne vjerujem da ce itko od nas ici u takav zahvat o izradi takvog sustava (ja auto ni nemam...mozda bolje :mrgreen: ) ali mozemo raspravit o mnogim zahtjevima koje bi trebo ovakav sustav ispunit a bit ce ih jako mnogo.I ne smatram da cijevni saund je mjesto u skupocjenim autima!!! naprotiv prije ga vidim u nekoj staroj bubi sa DIY-erom za volamom koji pokazuje sto je pravi hedonizam onome koji se u mecki vozi...

Prvo istina trebalo bi ipak imat bar desetak vata u rukavu,jer u autima se nema mjesta za rezonantne kutije (osim sub) ali opet se nemoze koristit uobicajeni zvucnik za u auto.Oni su inace namjenjeni za trazistore koje snage mogu davat kolko se hoce... znaci to su zvucnici jako male osjetljivosti koji mogu podnijet velike snage.Trebalo bi se naci neki kompromisi između ovih kucnih i ovih za u auto hvala Bogu ponuda drivera nikad nije bila veca tako da mislim da to nebi bio problem.Ovo oko vlage mi nije palo na pamet... i to bi trebalo razmotrit također jer ja jos nikad nisam imao auto da nije licio na staklenik po zimi... :D

Sad koje lampe bi se mogle koristit neznam ali mogu nabubat nesto...ugl nesmiju biti skupe trazi se snaga i izdrzljivost i nikakve SE verzije ni triode nebi uzimao u obzir.Sad dali radit hibrid neznam...tu sam malo slabiji sa znanjem tako da vi slobodno iznesite razloge dapace.Znam da primjerice par EL34 u PP zna dat stvarno dosta vata,pada mi na pamet i babuska jer ako je mogla letit u migu mogla bi radit dobro i u autu.
Ali mora se vodit racuna i o prostoru vise lampa u izlazu mogle bi zakomplicirat stvari ali svejedno mislim da bi velicina ovakvog ampa mogla bit ko od kutije od cipela...bo ovisi napajanje kako bi se napravilo.

Ovo pojacalo istina nebi imalo puno smisla jer bi gutalo struje dosta... mozda cak alternator nebi stigo pratit svu tu potraznju za energiom i o tome treba vodit racuna.Ali s druge strane znam ko bi ga sigurno znao cijenit to su ljudi koji su dugo za volanom poput kamijonđija,šofera pa i do seljaka koji ore njivu u svom traktoru od milju eura.I sad ovo sto sam zadnje rekao nemojte shvatit kao sprdancinu (ajd malo mozete :D ) jer poznato je da uz dobru mjuzu raste i koncentracija,i produktivnost,bolje raspolozenje i manje su sanse danetko zaspe za volanom ako slusa glasno mjuzu.

I za kraj da ponovim u ovoj hipotetskoj temi mastat nis ne kosta i da mogu i gramofon bi u auto uguro!!! :D uz nezaobilazan sub sa svojih pola kW snage ;)
Pao Pepeo
 
Postovi: 1511
Pridružen: Pet sij 10, 2014 7:38 pm

Re: vakum u autu

PostPostao/la Pao Pepeo » Pet pro 19, 2014 5:47 pm

To saki :banana-rock:
zapravo vec kad si tu stavi ti sve to pod pojacala pa samo po PS-u
Pao Pepeo
 
Postovi: 1511
Pridružen: Pet sij 10, 2014 7:38 pm

Sljedeće

Vrati se na: Pojačala

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost