Shvaćam temu oko cijevi u autu tek kako zahebanciju i u duhu onoga da "besposlen pop i jariće krsti"
Ne znam kakve vi to aute vozite, ali ja jednostavno ne mogu zamisliti, niti se uživiti u tu temu, pogotovo s autima kakve poznajem.
Možda bi takva priča "držala vodu" u kakvom Maibachu ili Rollsu gdje ima mjesta za kakvo dobro pojačalo, i gdje je šum i buka od vožnje, kotača i sl nepoznata stvar.
U suprotnom, "milozvučni triodni srednji" se tu mogu slobodno zaboraviti.
GEneralno se u autu traži dosta snage, ali se teško može postići osjet koji daje soba i solidan kućni HI-FI.
Druga stvar ako se želi napraviti eksperiment i imati nešto što drugi nemaju, ali mislm da je to tema nekog drugog foruma
Mogu (prilično bahato) ustvrditi da imam relativno solidan audio sustav u autu, možda bolji od većine sustava koji se nalaze po sobama prosječnih audiofila (Dynaudio sustav sa 4 x 80 W) koji zvuči prilično dobro (iako po cijeni i poželjnosti nije ništa posebno), ali od kojeg ne očekujem čuda jer se u iole normalnoj vožnji ne može očekivati "stejđ, definicija, mikrodinamia" i ine pi****je, dakle ono zbog čega se odvažujemo za triodna pojačala (opet debelo precijenjeno).
Tu je ipak važnija zdrava snaga koja (uz obavezne solidne zvučnike i razmještaj) može ubiti vanjsku buku bez nepoželjnih eekata uz buđenje neke doze adrenalina.
Tu se gnušam bumijanja subova iz gepeka jer to samo ubija živce i iritira.
Sa cijevima bi se snaga od po 50-100W po kanalu mogla postići, ali tek sa "prezrenim" Push-pullom i uz veliku potrošnju struje (i svim problemima vezanim uz to). O prostoru potrebnom da se sve to nekud utrpa, bolje da ne govorim
Dobra stvar je što po zimi ne bi trebalo grijanja
Naravno, treba predvidjeti i odgovarajuće pretvarače i ispravljače
MIslim da ima sasvim dovoljno vrlo kvalitetnih i jeftinh mosfet pojačala koja taj posao mogu odraditi bez imalo muke i bez ikakve dodatne glavobolje.
Ali, ajde, pričamo
. . . . . . . .
(i zagađujemo temu)
Ništa ne bacam. Sve mi treba.......