vakum u autu

Re: vakum u autu

PostPostao/la s@ki » Pet pro 19, 2014 5:55 pm

Ovdje se neću složiti u potpunosti sa tubemanom, a bome nažalost i postaje upitno koliko je Pao auta složio. (bez ljutnje)

Auto sustav je daleko od kućnog no isto tako nije baš niti potpuni promašaj.
Opet, naravno da ovisi od auta do auta, a i postoji cijeli set materijala kojima se auto da tretirati u smislu smanjenja buke, vibracija itd.
Problem je što to nerijetko povlači rastavljanje cijelog auta, oblaganje materijalima baziranim na bitumenu, gumi pa i "vatolikim" :)
Sve to skupa može povuči dobre četveroznamenkaste cifre samo za "tretiranje" prostora pa ne čudi da se malo tko odluči za takvu investiciju.

Pao. .
skoro da bih bio voljan investirati u instalaciju u autu samo da mi pokažeš kako svira nešto na 10ak W.
Vjeruj mi , nema od toga kruha.
i šut u dupe je korak prema naprijed
Avatar korisnika
s@ki
 
Postovi: 2415
Pridružen: Pon ožu 18, 2013 12:21 pm
Lokacija: Zagreb

Re: vakum u autu

PostPostao/la zuzi » Pet pro 19, 2014 5:57 pm

Možda ovako nešto
Pažnja! Nemaš dopuštenje kao gost foruma za pregledavanje i/ili preuzimanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
Avatar korisnika
zuzi
 
Postovi: 870
Pridružen: Sri ožu 20, 2013 11:26 pm

Re: vakum u autu

PostPostao/la zuzi » Pet pro 19, 2014 6:01 pm

ili
Pažnja! Nemaš dopuštenje kao gost foruma za pregledavanje i/ili preuzimanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
Avatar korisnika
zuzi
 
Postovi: 870
Pridružen: Sri ožu 20, 2013 11:26 pm

Re: vakum u autu

PostPostao/la s@ki » Pet pro 19, 2014 6:07 pm

Gospon zuzi...ja sam vas tak nekak ozbiljno doživljavao a ono..... :)

svojevremeno je Helix (renomirani proizvođač) imao hibrida u Esprit seriji.
Naravno, radilo se o hibridu
Slika
Slika

Pa "nešto" skuplji Genesis, cijevni od kakvih 6000$
Slika
i šut u dupe je korak prema naprijed
Avatar korisnika
s@ki
 
Postovi: 2415
Pridružen: Pon ožu 18, 2013 12:21 pm
Lokacija: Zagreb

Re: vakum u autu

PostPostao/la zuzi » Pet pro 19, 2014 6:26 pm

Ozbiljno, neozbiljno, muškarac i auto....
[img][img][/img][/img]
Pažnja! Nemaš dopuštenje kao gost foruma za pregledavanje i/ili preuzimanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
Avatar korisnika
zuzi
 
Postovi: 870
Pridružen: Sri ožu 20, 2013 11:26 pm

Re: vakum u autu

PostPostao/la Pao Pepeo » Pet pro 19, 2014 6:30 pm

Pa auto nisam slozio ni jedno nikome jos (ne ljutim se naravno :D ) jedino sebi nekad sam to radio ali sam bio na dosta natjecanja i sajma autoakustike.To kako znas je sport sam za sebe prijatelji moji su vise u tome a ja im se uvijek rado prikljucim kad treba negije ici ;)

Sad ja vijerujem da bi 10W uz zvucnike osjetljivosti 92dB + mogli dat zadovoljavajuci nivo slusanja ali za basseve bi se trebao pobrinut jos jedan obican auto amp i bas u kutiji a ni tu ne treba onih 500W koje sam spominjao.Sad svakako bolje ima 20 nego 10W :D
O dampiranju auta nemojmo pricat jer cemo ici u krivom smijeru iako ko se malo ozbiljnije time bavi zna da to jako igra.A s@ki siguran sam da i znas da ni sva auta ne sviraju isto...tako da moramo bit vise generalni oko toga.Evo samo kratko jedno auto koje je nenadj.... u natjecanjima za glasnocu je Fiat Panda!! :D
Pao Pepeo
 
Postovi: 2199
Pridružen: Pet sij 10, 2014 7:38 pm

Re: vakum u autu

PostPostao/la davorin » Pet pro 19, 2014 6:45 pm

Možda je tema trebala biti premještena u rubriku "Car audio"-"Pojačala", a ne u "Zvučnici i instalacije"?
.....................................
Mislio sam na koncept sa 2 pojačala snage 15-20W koja bi pogonila stereo sistem na frekvencijama višim od 150Hz (ili 120Hz?), a za niže frekvencije jedno mono pojačalo snage 30-50W. Sama topologija bi zbog efikasnosti svakako zahtjevala protufazne izlazne spojeve, ali to bi bio manji problem.
Sama izvedba pojačala bi tražila konstrukciju otpornu na vibracije, udarce, širok raspon temperatura okoline, prašinu, pa čak i povišenu vlagu.
Takav bi trebao biti i izbor elektronki, odnosno trebalo bi koristiti elektronke koje su svojevremeno i konstruirane za rad u uređajima koji su se ugrađivali u vozila.
Uz današnju tehnologiju pretvarača sa ultra-jakim-brzim-malim poluvodičima cijeli uređaj za napajanje ne bi bio prevelik (znatno manji od pojačala), a korištenje visokih pretvaračkih frekvencija bi olakšalo filtracije visokih istosmjernih napona jer se ne bi tražile (pre)velike vrijednosti filterskih kondenzatora i (eventualno) prigušnica.
Ipak, zbog smanjenja potrošnje struje bi pri izboru elektronki trebalo voditi računa da se koriste one koje nisu sa (pre)"bogatim" strujama grijanja prilagođenim mrežnom napajanju.
Svakako bi veći problem (i vjerojatno skuplji!) predstavljala sama zvučna izolacija automobila od vanjske buke i buke vlastitog motora, ali ideja o ozvučenju auta sa elektronkama i ne bila baš za svačiji džep, kao ni za svaki model automobila.
Izbor efikasnih (ili efikasnijih od uobičajenih) zvučnika (i/ili veći broj zvučnika) bi svakako "olakšao" rad pojačalima koja bi tako radila s manje opterećenja i nižim izobličenjima.
Avatar korisnika
davorin
 
Postovi: 6945
Pridružen: Pon ožu 18, 2013 8:43 pm
Lokacija: Zadar, Hrvatska

Re: vakum u autu

PostPostao/la davorin » Pet pro 19, 2014 8:09 pm

Ideja je slijedeća:
-Svaki kanal sterea sa 2x6V6GT i 1x6SL7
-Bas kanal sa 4x6V6GT i 1x6SL7
-Ulazni stupanj sa katodnim slijedilima za pasivnu skretnicu sa 1x6SL7.
Ukupno je to za grijanje ~2,4A (na 12V-nom akumulatoru; 8x6V6GT i 4x6SL7), za pretvarače visokog napona ~7,5A (2x40W bez signala), a pri punoj potrošnji ~13A (2x70W sa maksimumom signala-peak!).
Ukupna struja bi iznosila između ~10A i ~16A maksimalno što u usporedbi sa većinom uobičajenih poluvodičkih pojačala u automobilima nije previše.
Avatar korisnika
davorin
 
Postovi: 6945
Pridružen: Pon ožu 18, 2013 8:43 pm
Lokacija: Zadar, Hrvatska

Re: vakum u autu

PostPostao/la Pao Pepeo » Pet pro 19, 2014 8:56 pm

davorin napisao:Uz današnju tehnologiju pretvarača sa ultra-jakim-brzim-malim poluvodičima cijeli uređaj za napajanje ne bi bio prevelik (znatno manji od pojačala), a korištenje visokih pretvaračkih frekvencija bi olakšalo filtracije visokih istosmjernih napona jer se ne bi tražile (pre)velike vrijednosti filterskih kondenzatora i (eventualno) prigušnica.

e ovo mi nije palo na pamet ali odlicno bi bilo rijesenje,meni u glavi stoji stalno povci trafo... sad su mi pali na pamet oni pretvaraci napona 12-220V koji se cesto koriste u kamp kucicama koji su stvarno malih dimenzija to ce bit ista tehnologija unutra.

Davorin je dao prijedlog za jedan dobar vod lampa koji bi trebalo negdije postrojit.Za takve namjene bi sigurno bila prikladnija starija auta tipa 70g i slicno koja su imala puno maje plastika,zica i điđa u unutrasnjosti.Kod nekih auta bi amp se mogo smijestit i ispod zadnjeg vjerobanskog stakla,na onu policu koju bi se samo trebalo izbusiti tako da bi zapravo amp bio u gepeku.
Sad kolko sam skuzio imalo bi se 3 izlazna trafoa (L,R + bas) i mislim jednak broj zvucnika ,iako bi ja na pojacalu odnosno na njegovom potu ostavio jos jedan izlaz signala koji bi isao na jedan aktivan sub.Pritsak basa u autu je nesto sto mi jednostavno vrag ne daje mira iako ponekad bi i on bio iskljucen.

davorin napisao:Svakako bi veći problem (i vjerojatno skuplji!) predstavljala sama zvučna izolacija automobila od vanjske buke i buke vlastitog motora, ali ideja o ozvučenju auta sa elektronkama i ne bila baš za svačiji džep, kao ni za svaki model automobila

Ovo bi bilo dobro kako da ne ako bi se htijelo ono pravo,ali uzasno skupo i muokotrpno.Imam prijatelja koji si je u mladim danima totalno ogulio golf 1,da bi cijelu unutrasnjost presao sa neznam kolko slojeva bitumena,razno raznih zvucnih izolacija i sl. ugl to je radio cijelu jednu godinu... roditelji skoro da se nisu odrekli od njega :lol: cak su mu htijeli kupit novi auto!!! da se ne zeza tim glupostima kako su oni govorili ali on se nije dao :) i dovrsio auto do kraja :clap: .Samo na kraju je ofarbo auto u sivo... :doh:
ajd bar smo mi imali tu zimu di provodit uz dobru zabavu i druzenje
Pao Pepeo
 
Postovi: 2199
Pridružen: Pet sij 10, 2014 7:38 pm

Re: vakum u autu

PostPostao/la s@ki » Pet pro 19, 2014 9:05 pm

Pao.. Nekako nikako nemogu procjeniti tvoju starost :) a zapravo me zbunjujes sa "puno zvucnika", "panda", "straznja polica" :) nekako su svo troje dobar razlog da se povucem s foruma kojeg sam zapravo uz par prijatelja pokretac .. Eh.
Usput,panda je tu zanimkjiva jer ima zgodnu rezonantnu frekvu pa ju se mogu gadat sa subom i onda cijeli auto "svira" pa moze nabit prilican tlak.

Tu pak ulazimo u db drag sferu kojoj je pak svrha napumpat tlak i zanimljivo je da auto pritom uopce ne mora biti glasan...neznam koliko ti je taj detalj poznat :)

Neznam kakvu si ideju imao u glavi no vez switchera nikako nebi bilo moguce a obzirom na sve ostalo i taj trafo,u ovom slucaju mali toroidalac ganjan impulsima,mora biti upravo takav a ne nesto tipa ei lim i sl kako spominjes.

Kako je i davorin rekao svi oni rade na visim frekvama , pa kako se mora za nize tako bi se namotao i za vise napone a ispravljac za cijeli amp bi bio reda velicine a5 formata papira pa do a4 ovisno koliko se zeli pretjerivati.

Nadam se da nije bila ozbiljna ideja koristiti 12-220 ispravljac, no stoji da bi i to radilo,samo....lol :)

Samo pojacalo bi moralo biti relativno veliko a i tesko upravo zbog izlaznih trafa pa nikakva montaza po sajbu ne dolazi u obzir bez da se opasno zadire u izgled gepeka.

Solidno ventiliran dupli pod je ovvdje jedino rijesenje.
i šut u dupe je korak prema naprijed
Avatar korisnika
s@ki
 
Postovi: 2415
Pridružen: Pon ožu 18, 2013 12:21 pm
Lokacija: Zagreb

PrethodniSljedeće

Vrati se na: Pojačala

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost