Po toj šemi sam napravio 8 mikrofonskih predpojačala (po 4 u istoj kutiji) gdje sam umjesto 6BQ7A koristio PCC88 (bez izmjene vrijednosti elemenata oko nje, uz eksperimentom dobivene vrijednosti otpornika i kondenzatora u povratnoj vezi; vrlo male korekcije!), a umjesto izlazne ECC83 sam koristio ECC82 (male izmjene). Na ulazu su se nalazila 2 preklopnika, od koji je prvi spajao/odspajao mikrofonski transformator (Sowter), a drugi uključivao/isključivao napajanje od 48V za "Phantom Power".
Grijanje je bilo DC i podignuto na potencijal od ~+80V. Napajanje je bilo izdvojeno u posebnoj kutiji (potpuno poluvodičko) i napajalo je 4 predpojačala, koja su se koristila za potrebe ozvučavanja i snimanja glazbe u studiju. Uz pažljivo selektiranje ulazne elektronke i pasivnih elemenata oko nje (i eksperimentiranje sa naponom grijanja ulazne PCC88!), šum je bio manji od većine komercijalnih uređaja za istu namjenu, a koji su bili i 20-ak puta skuplji.
Montaža podnožja ulazne elektronke je obavezna preko gume (montaža preko opruga nije dovoljno dobra!)!
Šema je zapravo izvorno od firme RCA (sa/bez dodatka ulaznog kaskodnog stupnja kao i sa/bez povratne veze!), a kasnije su je mnogi prisvajali pod različitim nazivima. Tako je i John Broskie promijenio vrijednosti par otpornika i dao zvučni naziv "Aikido" (čak i patentirao?), a kombinaciju linijskog pojačanja sa ECC83/ECC82 (koju sam i ja iskoristio!
) u istoj topologiji je krajem '50-ih napravila firma "Siemens" (koja također nije navela izvornik, već je isti princip predstavila kao svoj izum!; potpuno jednake sklopove je početkom '60-ih koristila i "Iskra", također bez licence!).