
da zmajzu fali po koj kotacic to svi znamo...
prvo okaciti cu par slika kotaca o kojemu se prica , da se vidi da osim materijala za lezaj ima se tu jos o par stvari porazgovarati
sad kad malo to bolje pogledam i razmislim izrada je malo slozenija nego sto sam prvo mislio
original kotacici su oni sa debljim gumenim prstenom , odnosno to je gumena ploca koja je nataknuta na broncano tijelo koje je ujedno i lezaj ( koj se ne podmazuje sam

) nju na mjestu drze dvije metalne sajbe ( predpostavljam )
zamjenski su oni s vecim aluminijskim tijelom i s gumenim prstenom koji je na njega nataknut kao guma na felgu od auta.
za material za lezaja ja bi isao na kako je napravljeno u originalu , iako i da ga se napravi od teflona i kako treba nas zmajz ne bude dozivio da se on potrosi..
Nazalost nemam ni komadic bronce pa da se od nje radi... ove s amazona su zgodne , ali i da se material ima ( bilo koj ) trebamo malo razmislit kako napravit dobru zracnost između osovine i bukole - lezaja. Inace kad se rade klizni lezaji zadnja obrada je razvrtacem , dali fiksnim dali podesivim.
Posto se radi o malim promjerima biti ce fixni , kojega nemam
Dali ce biti dovoljno dobro zamo svrdlom odradit taj lezaj iz unutra neznam...
sad pređimo na vanjski dio tog tarnog kotaca
njegov promjer nije toliko kritican, dali je on 1-2 mm veci ili manji od originala tanjur bi se trebao vrtjeti istim brojem okretaja
bitnije ce biti pogoditi ga u centru s osovinom , tu si dajem odstupanje od koju desetu ako se koncenrtiram
guma ??? sto si mislio koristiti zmajo ? tu se također treba obratit paznja , osobno mi ne padaju na pamet neki ekvivalent originalnih guma koje su se kod tih kotacica koristilo
i di je originalan kotacic ? bas fali ?
Pažnja! Nemaš dopuštenje kao gost foruma za pregledavanje i/ili preuzimanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.