Jako puno radija iz tog vremena je imalo poluvalno ispravljanje.
To što su anode paralelno spojene ne bi trebao biti nikakav problem jer do sada nisam vidio da je koji od tih transformatora stradao.
Zujanje (barem neko značajnije) isto nisam primijetio, kao ni grijanje transformatora.
Možda je problem u lošem elektrolitu koji voli navući struju kroz diodu pa time i kroz trafo.
Može biti i loša izvedba konkretnog transformatora što je i najvjerojatnije.
Zašto su napravili trafo s jednim namotajem, to znaju samo oni.
Vjerojatno zbog cijene a moguće i zbog "neiskustva" (ne inženjerskog već u komercijalnoj produkciji radioaparata) jer su možda samo htjeli napraviti sigurniju verziju od onog koji nisu imali mrežni trafo, a takvih je u to vrijeme bilo puno.
Tada je počela velika popularnost 80 serije cijevi s 6,3V grijanjem (jeftinije i dostupnije od Ux serije, domaća proizvodnja), pa kada već moraju stavljati trafo (zbog grijanja), stavili su i taj sekundar za visoki napon.
Kod mnogih radija se ugrađivao samo trafo za grijanje cijevi a anodni napon se derivirao direktno iz mreže.
Ovo je definitivno bio korak naprijed u sigurnosti.
Osobno ne bih mijenjao trafo jer mi više znači originalnost od upotrebljivosti. Ionako nema UKV a niži bandovi izumiru (ili več jesu)
Što onda napraviti sa starijim Teslama (Kosmaj npr.) koji zuje i bruje kao takvi kao da im je to osnovna funkcija