da se lakse prati tekst jer je dosta kompleksna materija, kroz limove (legura), geometriju namotavanja (namoti, materijal izolacije, sendviciranje) , stvara se mehanicko/elektricni filter sa glavnim parametrima Lprimara, Lparazitnim primar sekundar i Cprimar sekundar , koji se nalazi nakon izlaznih lampi a prije zvucnika i sluzi za obradu ekstrema , bassa i visokih ne samo prijenosa signala od lampe ka zvucniku!
svi bi idealni trafo koji ima sve ali to je jako tesko postici pogotovo randon motanjem.
mogucnosti tonova u bassu : mutan, tvrd, rasplinut, mekan, cvrst (onda kad se amp nagari do kraja, postoji i saturirani lepi i prdavi / raspadajuci)
mogucnosti tonova u visokima: grebavi, ostri, uzasno ostri, iritantni, lepi, zaobljeni, svilenkasti
vidi se da kroz samo jedan jedini izlazni trafo dobije se jako puno kombinacija i more se sa time igrat do kraja zivota ne treba drugi hobi samo motalica i razne izolacije.
klasicni motaci mreznih transformatora nemaju nikakvih saznanja o zvuku koji dolazi iz kakvih limova i nacina namatanja, oni imaju jednu formulu, broj zavoja, debljina zice i kraj, ne treba gubiti vrijeme u pokusajima objasnjavanja jer ce osim blijedog pogleda tesko dobiti neka bolja reakcija..